zaterdag 23 november 2013

Review: Big Eyes van Maybelline New York

Heey allemaal,


Ik heb voor jullie een korte review van de mascara van Maybelline, Big eyes.

Deze mascara heeft 2 borsteltjes wat erg handig is. Het ene borsteltje is voor de bovenste wimpers en het andere borsteltje is voor de onderste wimpers.

Op de verpakking beweren ze dat de mascara niet vlekt, niet klont en niet korrelt.


Zo ziet de mascara uit de verpakking.

Het borsteltje voor de bovenste wimpers. Het 'gewone' borsteltje.

Het borsteltje voor de onderste wimpers. Dit borsteltje is kleiner dan het borsteltje voor de bovenste wimpers. Zo komt de mascara minder snel op je huid of in je oog! Ik heb zelf hele korte onder wimpers. Deze mascara neemt al mijn onderste wimpers mee en ik prik met dit borsteltje niet in mijn ogen !

Zoals je ziet zitten de borsteltjes aan het middelste stuk vast en niet aan de losse stukjes. Hierdoor ligt de mascara ook makkelijker in de hand.

Mijn oog zonder mascara. (sorry voor de wazige foto)

Mijn oog met mascara. zoals je ziet geeft deze mascara mijn wimpers vrij veel volume.

Ik ben zeer tevreden over deze mascara.
Deze mascara is te koop in iedere drogist voor €15,99

Welke mascara gebruik jij ?.

Liefs, 
Rosan 

1 opmerking: