zaterdag 9 november 2013

Review: Essence Sparkle sand effect

Heey allemaal,

vandaag heb ik een review van 1 van de 3 lakjes van de sparkle sand effect collectie.

Ik ga voor jullie me & my lover reviewen.

Zoals de naam het ook al zegt is dit een sand lakje. Dat betekent dat deze nagellak zandachtig opdroogt omdat er hele kleine korreltjes (zandkorreltjes formaat) inzitten. Dit geeft een erg leuk effect.
In de nagellak zitten gouden, zilveren en roze glitters..

Hier heb ik 1 laagje op. Hij dekt erg goed! Als je 2 laagjes aan zou brengen zou die helemaal dekkend zijn.

Doe je een topcoat over heen dan gaan je nagels meer glimmen. Je haalt dan eigenlijk het 'sandeffect'.
Als je er 1 laagje topcoat overdoet is het nog wel zandachtig.

Hey, nude en Here's my number zijn de andere twee kleuren

Ik ben zeer tevreden over deze nagellak
Deze nagellakjes zijn tekoop voor €1,69 bij Kruidvat

3 opmerkingen:

  1. Jammer van de taal- en interpunctiefouten. Misschien nog is een keer extra doorlezen, voordat je het plaatst. Voor de rest leuke artikelen om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook erg lange zinnen. Maak ze is wat korter. Maakt het prettiger om te lezen. Ben benieuwd naar meer!!

      Verwijderen
  2. Oké ik zal er opletten! bedankt voor de tips.

    BeantwoordenVerwijderen