dinsdag 12 november 2013

Everyday make-up

Heey allemaal,

Ik ga jullie mijn everyday make-up laten zien.


Dit is mijn poederkwast van de HEMA ik vind hem echt heel fijn, zeker een aanrader als je nog opzoek bent naar een poederkwast.

Het sponsje waarmee ik mijn BB cream aanbreng. Deze heb ik een tijd geleden in een pakje
gekocht van 12 sponsjes in 3 soorten (4 driehoekjes, 4 rechthoekige en 4 ronde)

Dit is mijn kabuki kwast van Cosmopoliant, hiermee breng ik mijn blush aan omdat mijn blush kwast
verdwenen is.

Mijn Wimperkruller, ik gebruik deze niet elke dag. Als ik haast heb gebruik ik hem sowieso niet.


Mijn oogschaduwkwasten. De bovenste is van HEMA en de onderste staat geen merk meer op maar ik volgens mij van beauty essentials wat je bij Kruidvat kan kopen.

Mijn BB cream van Miss Sporty.

All about matt van essence. Deze gebruik ik (haast altijd) nadat ik BB cream heb aangebracht.


Facepowder Compact van DA eigen merk. Dit doe ik op als ik geen zin heb om BB cream op te doen of als ik haast heb. Maar ook als ik teveel all about matt poeder op heb gedaan.


Defining Blush van Catrice in de kleur 020 Rose Royce

Vloeibare bush van Catrice. Deze komt uit de limited edition collectie; Hip trip. deze gebruik ik als ik wil dat het lang en goed blijft zitten.


Essence I ♥ STAGE oogschaduwbasis.


Catrice Absolute Nude oogschaduw pallet in de kleur 010 All Nude.


En tot slot mijn mascara van Maybelline New York. Dit is Rocket volum express

Dit is alles wat ik elke dag gebruik. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Welk product kan niet ontbreken in jou everyday make-up ?

Liefs,
Rosan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten