vrijdag 15 november 2013

Herôme Nail polish remover pads


Heey allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie een korte review van de Herôme nail polish remover pads.



Zoals je dus kunt zien op het deksel zitten er  30 doekjes in het doosje.
Ze zijn ook aceton vrij wat ook super fijn is voor je nagels.

Zo ziet een doekje eruit.

Zo zagen mijn nagels eruit. Ik had extra een donkere kleur opgedaan. Zo kunnen jullie het wat beter zien.
(de lijntjes aan de zijkanten van je nagels (of het daar ook goed weg is).

De nagellak er afhalen. Dit gaat vrij makkelijk.

Mijn nagel nadat ik de nagellak eraf gehaald heb met het doekje.

Het doekje naar 2 nagels.

Het doekje naar alle nagels.

Nu komt een 'extra deel' voor als je, je nagellak er in de trein/ bus afhaalt.

Haal je je nagellak er in de trein/bus af? De doekjes zorgen niet voor een nare geur. Dus dat is voor de mensen die bij jou in de bus/ trein zitten ook wel prettig. Dit is een desinfecterende handgel met Aloë Vera. (Van het merk Glycerona. Gewoon bij Kruidvat te koop) Omdat de doekjes je handen vettig maken en je in de bus/ trein  niet altijd een wc met kraan hebt. Is dit makkelijker en frisser. Als je de handgel in je handen is getrokken ben je klaar. Als je thuis bent kun je natuurlijk ook gewoon je handen wassen J.

Dit zijn mijn nagels aan het eind (hier heb ik ze ook gewassen).

Bedankt voor het lezen.

Wat vind jij een makkelijke manier om donkere of rode nagellak eraf te halen?

Liefs,
Rosan

1 opmerking: