vrijdag 8 november 2013

Herôme nagelverharder

Heey allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Herôme nagelverharder in extra sterk.
Die dagen dat je nagels super slap zijn en scheuren. Heb jij hier ook last van?
Dan is een nagelverharder de oplossing voor jou, ik dit probleem zelf ook voordat ik nagelverharder ontdekte zo vervelend, dan waren mijn nagels net op een mooie lengte scheurden of braken ze wel weer af.
sinds ik nagelverharder gebruik zijn deze problemen helemaal verdwenen maar als ik één week of een paar dagen geen nagelverharder op heb merk ik het ook meteen.


Zoals je ook al een beetje kunt zien aan de dop zit er bovenaan een bokkenpootje dit is super handig want je hoeft niet eerst opzoek te gaan naar je verdwenen bokkenpootje en kan dus meteen je nagelriemen terugdrukken.
Dit zijn mijn nagels voordat ik de nagelverharder heb aangebracht.
En dit zijn mijn nagels nadat ik de nagelverharder heb aangebracht.

Je kan kan over nagelverharder gewoon een nagellak aanbrengen of gewoon alleen dragen.
Ik ben zeer tevreden over dit product.
Deze nagelverharder is te koop bij o.a. Kruidvat voor €12,70

Ik heb ook een budgetversie gevonden die ik momenteel gebruik die ook super fijn is, laat maar weten of jullie daar ook een review van willen zien :)

Liefs,
Rosan



Geen opmerkingen:

Een reactie posten