woensdag 13 november 2013

9 van mijn favoriete lakjes

Heey allemaal,

Ik heb voor jullie 9 van mijn favoriete nagellakjes.


Als 1e deze van Catrice. Deze droogt matt op dit geeft een super gaaf effect omdat er ook glitters inzitten. Doe je er een topcoat over is het een 'gewone glimmende ' lak. Dit is een Brushed Metal Effect nagellak in de kleur 900 Streel My Heart


Deze is van Catrice .In de kleur 280 London's Weather Forecast

Deze is ook van Catrice. Deze nagellak komt uit de Ultimate Nudes collectie. De kleur is 090 Karl Says Très Chic. Alle 3 zijn ze niet meer te kopen.

Dit is een nagellak van Essence. In de kleur 125 absolutely blue

Deze nagllak is van NYC. In de kleur 253 Mint Macaroon.

Deze is van Bourjois. Er staat geen kleur of nummer op.


Van WIC by Herôme. In de kleur 79 Montevideo.

Deze van Essie. In de kleur 245 She's Pampered.



En als Laatst van Maxfactor deze blauwe nagellak. In de kleur 35 Candy Blue.

Dit waren mijn 9 favoriete lakjes ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Als je swatches wilt zien laat het dan even weten. 

Liefs,
Rosan 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten