zondag 15 december 2013

GoStuds ~ Deel 1


Heey allemaal,

Het duurde weer even voordat er wat online is maar ik was erg druk met school, sorry. Maar vandaag heb ik iets heel leuks voor jullie ! In samenwerking met GoStuds kreeg ik een aantal hele leuke studs opgestuurd.
GoStuds is een hele leuke site met heel veel verschillende soorten studs. Ze hebben plakstuds. gewone studs, nagelstuds, opnaaibare studs maar ook een aantal leuke sieraden. Ik doe dit artikel in 2 delen omdat het anders erg lang gaat worden.

Toen ik het zakje openmaakte zat er dit zakje van bubbeltjesplastic in met een sticker met deze leuke tekst!
Over de verpakking hoef je je dus geen zorgen te maken het bubbeltjesplastic zit niet met een plakrand dicht ofzo maar je moet het echt openknippen.

Dit zat er in de verpakking een aantal setjes nagelstuds, 1 setje plakstuds en 1 setje piramide studs (voor op kleding ect.). Het zijn allemaal showmodelzakjes. Als je een zakje besteld zitten er 100 studs in voor een kleine prijs tussen de 1 en 3 euro!

De nagelstusds. Piramides is blauw en roze, ronde in blauw, roze en goud en strikjes in licht roze.

De andere 2 zakjes studs. Piramide studs en plakstuds ook in piramide vorm.


Dan gaan we nu aan de slag met de nailart- nagelstuds !
Wat je nodig hebt:
- Bacecoat/ nageverharder
- 2 kleuren nagellak. Ik gebruik blauw en zwart.
- Iets van 1 saté prikker of 1 stokje wat bij nailartsetjes zit (Action)
- Nagelstuds
- Topcoat. Ik gebruik een geltopcoat deze zijn wat dikker waardoor je studs beter op hun plaats blijven zitten.

Leg de studs die je wilt gebruiken vast klaar.

Lak je nagels in 1/2/ of meer kleuren die je leuk vindt. Ik heb voor 2 kleuren gekozen. Ik kies nooit zo snel zwart voor op m'n hele nagel. Eigenlijk nooit maar als je felle kleuren studs gebruikt vallen ze meer op. Dit geeft een heel leuk effect. Lak je nagels niet al te dik. Wat je het best kunt doen is eerst al je nagels in 1 dun laagje lakken en als je het 2e laagje aanbrengt doe dit per nagel. dus 2e laagje nagellak dan de nagelstud(s) erop. Dan de volgende nagel, eerst weer een laagje nagellak dan de nagelstud(s) erop en zo ga je door.

Zo de studs zitten erop. Neem voor het aanbrengen van de studs de tijd.

Dan de topcoat. Op o.a. mijn wijsvinger en mijn duim zie je wat 'vlekken' dit komt door het licht.

Dit was deel 1. Deel 2 zien jullie binnenkort. Daarin zien jullie de piramide studs en plakstuds. Met de nagelstuds ga ik ook nog meer nailarts maken. 

Bedankt voor het lezen ♥.
Neem een kijkje op hun site: GoStuds 

Liefs,
Rosan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten