zaterdag 4 januari 2014

Mijn kerstnagels '13

Heey allemaal,

Jullie hebben een tijdje nikst op mijn site zie verschijnen. Dit komt doordat mijn laptop kapot was en ik dus niks online kon zetten, omdat er niks ingepland meer stond. Ik had een aantal kerst nailarts gemaakt. Wat makkelijker en ietsjes moeilijker maar ja dat is nu een beetje laat. Ik wil als nog laten zien welke kerst nagels ik had. Maar ook welke ik met de feestdagen op mijn nagels had. Kijk je mee?
Dit zijn ze dan! Op kerstavond had ik de foto rechtsonder met de muts en het jasje van de kerstman op mijn nagels. 1e en 2e kerstdag had ik linksboven met de kerstman, het rendier, de kerstboom ect. op mijn nagels. Rechtsboven had ik als extra nailart voor in de blogpost en 3 vond ik net iets leuker dan 2 en zo zouden jullie meer inspiratie op doen. De kerstboom rechtsonder is gewoon een random foto. 

Nogmaals sorry dat er niks verscheen. Ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden om te zien.

Liefs, 
Rosan 

2 opmerkingen: