dinsdag 10 december 2013

Shoplog!!

Heey allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een shoplog van de etos en van de op=op.
Kijk je mee naar wat ik gekocht heb?


Als eerst de etos daar kocht ik 2 dingen. Dit flesje pure aceton voor mijn gel nagellak. Deze was €1,78 of  €2,78.
Een matte topcoat van etos eigen merk. Deze was €2,- wat ik best duur vind voor zo'n klein potje. Dit was al weer alles wat ik bij de etos gekocht is hebt.

Dan de op=op. Daar kocht o.a. deze parfum voor €1,39.



Het flesje heeft geen dopje. Wat ik overigens best raar vind. Het flesje heeft wel een soort klemmetje, dit zorgt ervoor dat als je hem in je tas hebt niet kan spuiten.

Dan deze 3 nagellakjes van Saffron Londen. In bordeaux rood, wit, en donker blauw.








N.26, N.29, N.41.
De lakjes zitten in een nieuwe 'verpakking'. Ik vind deze mooier en ze zijn van 11 ml naar 12 ml gegaan :). 
Deze nagellakjes zijn €1,99 per stuk en 3 voor €5,-.

3 lakjes van W7. In zwart, zilver, en goud.



28 Black, 92 Silver Mirror, 94 Gold Mirror.
Deze bevatten 15 ml. Per stuk zijn ze €2,75 en 2 voor €5,-. Ik heb er dus 1 los gekocht.

Dit was alweer alles wat ik heb gekocht bij de op=op en de etos.
Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie het leuk vonden :)

Wil je ergens een review of alleen swatches zien laat het even weten!

Liefs,
Rosan


1 opmerking: